Rapportages - Problemen oplossen

Waarom zijn mijn rapportages leeg?

Een veel voorkomende fout is echter dat een rapport gegenereerd wordt over een dag-grens heen. Als je bijvoorbeeld een rapport insteld als een 'scheduled rapport' dat elke nacht om 02:00 wordt gegenereed en verzonden. Moet je de optie 'Over midnight' aanzetten. Hiermee houdt het systeem rekening dat het om de data van de dag ervoor (voor middernacht) gaat. Want om 02:00 heeft het systeem nog geen data van vandaag. Als je rapporten scheduled of on-demand genereerd voor middernacht, dus bijvoorbeeld om 23:00 dan kan je de 'Default' mode aan laten staan

Engelse versie: Report Mode

 

 

 

Nederlands versie: Rapportagemodus


Het kan zijn dat een rapportage geen data bevat omdat er geen data aanwezig is in het systeem of er een andere technische reden is. Neem hiervoor contact op met onze support afdeling


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.