Voordat we rapporten kunnen versturen zullen er contactpersonen moeten worden aangemaakt. Deze kunnen als individueel contact of in een groep gebruikt worden om rapporten naar toe te sturen.
Contactpersonen toevoegen
- Login in in de CCMweb
- Beweeg de muis over My Options en selecteer Contacts -> My Email contacts.
- Klik op Add:
- Typ de First Name, de Last Name en het Email address van de persoon die je wilt toevoegen:
- Klik op Save om de contactpersoon te maken of klik op Save & Add om de contactpersoon toe te voegen terwijl u de huidige pagina open laat om nieuwe contactpersonen aan te maken.
Contactgroepen toevoegen
Als je van plan bent om het rapport naar meer dan één ontvanger te e-mailen, moet je de ontvangers toevoegen aan een mailinglijst en vervolgens de ontvanger(s) associëren met een groep.
Met de volgende stappen leggen we uit hoe:
- Een e-mailcontactgroepen op te zetten
- Leden toevoegen aan e-mailcontactgroepen
Een e-mailcontactgroepen op te zetten
- Beweeg de muis over My Options en selecteer Contacts -> My e-mail ontact groups. Het venster Mijn e-mailcontactgroepen verschijnt.
- Klik op Add:
- Voer de Name en de Description in van de e-mailgroep waarnaar u rapporteert via e-mail:
- Om deze contactgroep met andere gebruikers te delen, selecteert u Shared Contact Group.
- Klik op Save om de contactgroep aan te maken of klik op SAve & Add om de contactgroep toe te voegen terwijl u de huidige pagina open laat om nieuwe contactpersonen aan te maken.
Leden toevoegen aan e-mailcontactgroepen
- Om leden toe te voegen aan de contactgroep, klikt u op de pagina My email contact groups op Members:
- Om leden toe te voegen van de CCMWeb geconfigureerde contactpersonen, klik je op Contacts:
- Om leden toe te voegen van de medewerkers die zijn geconfigureerd op het platform, klik je op Employees
- Selecteer de leden die u wilt toevoegen aan de groep en klik op Add >>.
- Om leden uit de groep te verwijderen, selecteert u de leden en klikt u op << Remove.