Account codes & Classificatie codes

Account Codes zijn labels of tags die worden toegevoegd aan interactie (oproep, mail chat etc.)  Deze kunnen gebruikt worden om onderscheid te maken tussen individuele onderwerpen, projecten of diensten en er rapporten over te genereren.  Agenten kunnen deze accountcodes gebruiken om een oproep of een deel van een oproep te identificeren als een specifieke afdeling, project of dienst. Als een agent bijvoorbeeld oproepen voor meerdere bedrijven beantwoordt, kan hij accountcode 01 voor bedrijf A, accountcode 02 voor bedrijf B en accountcode 03 voor bedrijf C gebruiken. 

Account Codes kunnen worden ingesteld als Classificatie codes.  Wanneer dit gebeurt, moet deze code worden toegepast met behulp van de Ignite App.  Deze code zal nu een volledige contactafhandelingstijd koppelen wanneer deze wordt ingevoerd, in plaats van slechts een gedeelte.  

Accountcodes kunnen ook geforceerd (verplicht) worden ingesteld, waarbij de accountcodes voor elk contact moeten worden ingevoerd.  Bij een Forced Verified Account Code is een agent verplicht om een accountcode in te voeren voordat hij of zij het gesprek voert.  Met een Forced Verified Classification Code moet een agent een classificatiecode invoeren aan het einde van het gesprek. 

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.