02. Toegang tot Ignite

Op deze pagina leren we hoe we toegang kunnen krijgen tot Ignite. Je hebt ofwel het IP-adres van de server of the hostnaam van de server nodig. Deze gegevens ontvang je van ons zodra een gebruiker aangemaakt is. 

1. Open een webbrowser en voer de verkregen URL in:

Een URL zal er dus als volgt uitzien: https://IP-adres-van-de-server/ignite OF  https://hostnaam-van-de-server/ignite.

2. Voer op het inlogscherm uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik vervolgens op Sign in


0
 Advanced issue found

 


0
 Advanced issue found

 

Als er een voice-agent aan je profiel is toegekend, krijg je de mogelijkheid om in te loggen op een Deskphone (vast toestel), External number (een extern nummer) of een MiCollab SIP Softphone.

3. Log in op een apparaat om telefoongesprekken op af te handelen

  • Deskphone: Voer het nummer in van het uitgelogde toestel waarop je wenst in te loggen. Voer ook de pin in van je telefoonprofiel indien deze is ingesteld
  • External number: Selecteer 'External number' om telefoongesprekken af te handelen op het nummer dat vooraf is ingevuld. Indien dit nummer onjuist is neem dan contact op met ons. Dit nummer kan je zelf niet wijzigen 
  • Softphone: Maak gebruik van de Softphone in de MiCollab App

4. Optioneel kan je 'Remember my Extension' aanvinken, om het ingvoerde toestel te onthouden. Door Save te klikken volgt Ignite de ingegeven voorkeur bij een volgende inlog actie automatisch. Uiteraard kunt u dit in Iginte ok weer wijzigen, om de eerstvolgende keer wél weer de keuze te hebben met welk apparaat je beschikbaar bent voor telefoongesprekken

5. Klik op Login om de login te bevestigen

6. Je bent nu ingelogd in Ignite

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.