Ignite is een flexibele, intuïtieve en efficiënte tool voor het afhandelen van e-mails, chats, sms'jes, telefoongesprekken. Je kan inloggen en Ignite gebruiken vanaf elk apparaat met een internettoegang en browsers.
Ignite heeft volledige ondersteuning voor bureautoestellen, softphones en mobiele toestellen. Je kan meerdere vensters tegelijk openen op Desktop mobiel en tablet, waardoor je meer en sneller toegang krijgt tot verschillende soorten informatie. Je kan schakelen tussen desktop-tablets en mobiele apparaten met behoud van consistente toegang tot alle relevante informatie van Ignite.
Je kan ook inloggen zonder noodzakelijkerwijs in te loggen in wachtrijen waardoor het mogelijk is om toegang te krijgen tot informatie vanuit Ignite zonder dat je ACD-gesprekken aangeboden krijgt. Je hebt ook toegang tot een supervisor lite versie van het contact center client's mogelijkheden, waaronder het aanpassen van statussen van collega's en het verplaatsen van interacties van en naar collega's op basis van beschikbaarheid en wachtrij activiteiten. Je kant nu het logboek met contactgegevens beheren en cases bekijken en beheren die je een beter inzicht geven in het traject van de klant en een naadloze overgang tussen verschillende soorten media-interacties, en dit terwijl je een klant bedient met de best mogelijke oplossingen.
Voor een uitgebreidere indruk van de Ignite client download je de Ignite Screenshot Demo: