05. Boards - Widgets omschrijvingen

Het dashboard beschikt over een groot aantal widgets waaruit valt te kiezen om het dashboard uit op te bouwen.
We kennen drie categorieën widgets: Agent, Queue en Service Level. Hieronder leggen we elke widget in deze categorieën uit.


Agent widgets


Widget Omschrijving
Open Media Slots
ACD Conversations Aantal afgehandelde ACD (waxchtrij) conversaties
Non ACD Conversations

Aantal afgehandelde niet-ACD conversaties. Bijv: gesprekken op persoonlijk doorkiesnmummer of interne gesprekken.

Occupied Duration Duur dat deze collega bezig was conversaties van enig aard af te handelen
ACD Duration Duur dat deze collega bezig was conversaties, aangeboden vanuit een ACD-wachtrij, af te handelen
Do Not Disturb Duration Duur dat deze collega op de stand 'Do Not Disturb' (Niet Storen) stond ingesteld
ACD Hold Duration Duur dat deze collega een conversatie uit een ACD-wachtrij in de wachtstand heeft geplaatst
Non ACD Hold Duration

Duur dat deze collega een conversatie, zijnde niet-ACD, in de wachtstand heeft geplaatst

Outbound Hold Duration Duur dat deze collega een uitgaand gesprek in de wachtstand heeft geplaatst
Make Busy Duration Duur dat deze collega op de stand 'Make Busy' (Maak Bezet) stond ingesteld
Non ACD Duration

Duur dat deze collega bezig was conversaties, zijnde niet-ACD, af te handelen

Outbound Duration Duur dat deze collega uitgaand aan het bellen was
Worktimer Duration Duur dat deze collega op 'Work Timer' stond. Work Timer is de tijd die een collega optioneel krijgt na afloop van een gesprek om het reeds beëindigde gesprek nog bijvoorbeeld administratief af te ronden. 
Ook wel 'Nawerktimer' of ' Wrap-up timer' genoemd. 
Average Answered Duration Gemiddelde antwoordsnelheid van deze collega
Logged In Duration Totale login-duur van deze collega
Logged In Not Present Duration

Totale tijd, van de login-duur, dat deze collega niet op 'Aanwezig' stond

External Answer Duration Totale antwoord tijd van externe conversaties
Workload Limit Het limiet van de 'workload' welke is ingesteld voor deze collega
Current Active Huidige actieve stand
Current Worktimer Huidige duur van de 'Worktimer'
Average Time Gemiddelde tijd besteed aan een conversatie
Total ACD Duration Totale duur besteed aan het afhandelen van ACD-conversaties
Total Non ACD Duration Totale duur besteed aan het afhandelen van conversaties zijnde niet-ACD
Unavailable Percent Percentage van inlogtijd dat de collega niet beschikbaar was voor oproepen
Outbound Conversations Aantal totale uitgaande conversaties
External Outbound Conversations

Aantal totale uitgaande conversaties naar externen

External Inbound Conversations

Aantal totale inkomende conversaties van externen



Wachtrij / Queue widgets



Widget Omschrijving
Abandoned Conversations Opgehangen bellers uit de wachtrij (long abandon)
Agent Logged In Total Duration Totale inlog-duur van collega's 
Agents Available Aantal beschikbare collega's. 
Agents Unavailable Aantal niet beschikbare collega's
Agents Idle Aantal collega's met telefoon en scherm in 'rust'.
Deze handelen momenteel geen conversatie af
Agents on ACD Conversations Aantal collega's die een ACD-conversatie afhandelen
Agents on Non Acd Conversations Aantal collega's die een Niet-ACD-conversatie afhandelen
Agents on Outbound Conversations Aantal collega's die een uitgaande conversatie afhandlen
Answered Conversations Aantal beantwoorde conversaties van deze wachtrij
Answered Conversations By Agent Group 1 Aantal beantwoorde conversaties door de 1e groep uit de wachtrij
Answered Conversations By Agent Group 2 Aantal beantwoorde conversaties door de 2e groep uit de wachtrij
Answered Conversations By Agent Group 3 Aantal beantwoorde conversaties door de 3e groep uit de wachtrij
Answered Conversations By Agent Group 4 Aantal beantwoorde conversaties door de 4e groep uit de wachtrij
Conversation Duration Totale tijd gespendeerd aan het afhandelen van conversaties
Estimated Wait Time Huidige verwachtte wachttijd
Interflowed Conversations Aantal converaties die uit de wachtrij zijn gerouteerd omdat de Interflow timer was verstreken
Longest Waiting Conversation Langst wachtende conversatie in deze wachtrij
Offered Conversations Aantal aangeboden conversaties in deze wachtrij
Transfers To Unavailable Aantal routeringen uit de wachtrij op basis van dat er niemand in de wachtrij was ingelogd
Queue Waiting Conversations Aantal huidig wachtende conversaties van de wachtrij
Work Timer Total Duration Totale duur worktimer (Ook wel 'nawerktimer' of 'wrap-up timer' genoemd)
Is In Do Not Disturb Aantal collegas die op 'Do Not Disturb' (of Niet Storen) staan ingesteld
Make Busy Total Duration Today Totale duur van collega's die op 'Make Busy' (Maak Bezet) stonden ingesteld
Requeued Conversations Today Aantal conversaties welke opnieuw in de wachtrij zijn geplaatst


Service Level Widgets



Widget Omschrijving
Service Level Percentage van het huidige Service Level
Service Level Goal Percentage Percentage van het ten doel gestelde Service Level

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.