Het exporteren van gespreksopnames kan zowel vanuit de Call Explorer als vanuit het Call Details scherm worden uitgevoerd.
Een gespreksopname of een segment van een gespreksopname exporteren
- Selecteer de gespreksopname die je wilt exporteren.
- Je moet op de Lock knop klikken voordat je een segment selecteert, of meerdere segmenten om de geselecteerde segmenten vast te houden voor de export.
- Klik de Export knop
- OPMERKING: Je kunt alleen gedeelten van de gespreksopname exporteren waartoe je rechten hebt. Als je probeert een afgeschermd segment te exporteren, krijg je een bericht terug met de redenen waarom je het gesprek niet kunt exporteren.
- Voer de bestandsnaam in
- Selecteer het bestandstype (MP3, WAV/PCM of WAV/GSM)
- Klik Export
Het browserhulpprogramma wordt gebruikt om het proces te voltooien.
- Als je op de knop Open klikt, wordt een mediaspeler geopend die de opname van het gesprek automatisch begint af te spelen. Dit slaat de gespreksopname niet op.
- Als u op Save drukt, wordt het volgende gevraagd:
Bij het openen van het mediabestand na het opslaan wordt de gespreksopname automatisch afgespeeld en het mediabestand wordt standaard opgeslagen in de map Downloads.