Firewall instellingen

MiTeam Meetings maakt gebruik van diensten van het CloudLink-platform (chat, autorisatie en authenticatie, en inbellen in vergaderingen van het PSTN) en Amazon Web Services (AWS) Chime SDK (vereisten voor audio-, video- en schermdeling). Als gevolg hiervan heeft MiTeam Meetings, de in dit artikel beschreven, bestemmingen en poorten nodig om verschillende diensten te ondersteunen. Als inkomend of uitgaand verkeer wordt geblokkeerd, kan dit van invloed zijn op het functionering van de toepassing om verschillende diensten te gebruiken, waaronder audio-, video- en schermdeling en chatten.

MiTeam Meetings vereist de volgende netwerkhosts en -poorten om te kunnen functioneren:

Hosts

  • *.mitel.io
  • *.amazonaws.com
  • *.bugsnag.com
  • fonts.gstatic.com

Ports

  • 77.128.0/18
  • TCP/443
  • UDP/3478

Web sockets die gebruikt worden in MiTeam Meetings vereisen ook een vermelding in de toegestane lijst voor *.amazonaws.com voor de poorten die gedefinieerd zijn in: https://docs.aws.amazon.com/iot/latest/developerguide/protocols.html. 

Als u een proxy gebruikt, zorg er dan voor dat deze een proxy is voor WebSockets en HTTPS.

Controleer met behulp van Amazon Chime Readiness Checker of de regels van uw firewall moeten worden bijgewerkt.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.