Deelnemers uitnodigen

Nadat u een conferentie hebt aangemaakt, is het paneel Toegangsinformatie beschikbaar op het tabblad Mijn conferenties (selecteer een conferentie). Met de Toegangsinformatie kunt u uitnodigingen voor de conferentie versturen. Zie tabblad Instellingen -> Uitnodigingsinstellingen om de indeling te wijzigen of uw uitnodiging aan te passen:


Een uitnodiging verzenden:

Selecteer in het paneel Toegangsinformatie, onder Nodig deelnemers uit met, de optie Agenda of E-mail. Wat er vervolgens gebeurt, is afhankelijk van uw uitnodigingsinstellingen (Zie tabblad Instellingen -> Uitnodigingsinstellingen):

Als Agenda is geselecteerd, gebeurt één van de volgende opties:

  • Maak en download een iCalendar-bestand voor deze conferentie
  • Maak een evenement voor deze conferentie in uw Google-kalender.

Als E-mail is geselecteerd, gebeurt één van de volgende opties:

  • Gebruik uw standaard e-mailprogramma (MAILTO) om een uitnodiging voor deze conferentie samen te stellen.
  • Gebruik Gmail om een uitnodiging voor deze conferentie te verzenden

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.