Meetings instellingen

Tijdens een lopende meeting kunt u als gebruiker de instellingen voor de meeting personaliseren doorop het bedieningspaneel te klikken. U kunt de audio- en video-instellingen wijzigen, een probleem met de toepassing melden en de online helpdocumentatie, het privacybeleid en de licentieovereenkomst voor de eindgebruiker bekijken.

U kunt de voorkeursinstellingen aanpassen door de volgende procedure uit te voeren:

  1. Klik op het instellingenpaneel wordt weergegeven.
  2. Kies onder Video Settings de gewenste camera uit de keuzelijst.
  3. Kies onder Audio Settings de gewenste microfoon en luidspreker uit keuzelijst.
  4. Klik op het Dail In tabblad om de inbelinformatie over de lopende vergadering te bekijken.

Om een probleem te melden dat u tijdens een vergadering hebt ondervonden; om uw ideeën en functiesuggesties over de toepassing te delen; en om de online documentatie, het privacybeleid en de licentieovereenkomst voor eindgebruikers door te verwijzen; gebruik de volgende procedure.

  1. Klik op het tabblad Others.
  2. Klik op Report Problem  en dien een probleem in over de toepassing met behulp van de sectie Submit an issue. Voer een titel voor het probleem in en geef een korte beschrijving van het probleem. Klik op Add Screenshot als u een screenshot van het probleem wilt toevoegen. Klik op Send.
  3. Om een nieuw functie-idee of feedback in te dienen, klikt u op Share an idea. U wordt doorgestuurd naar een website om uw ideeën in te dienen. Hier kunt u ook stemmen op de ideeën die door andere gebruikers zijn ingediend.
  4. Klik op het tabblad About om de links naar de online Help, het privacybeleid en de Licentieovereenkomst voor eindgebruikers te bekijken.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.