Veel gestelde vragen over MiTeam Meetings

Wat is MiTeam Meetings?

MiTeam Meetings is een CloudLink-gebaseerde multi-party video-oplossing die is ontworpen voor MiCollab-gebruikers die de werkefficiëntie willen verbeteren en de communicatie op de werkplek willen verbeteren met naadloze overgangen tussen spraak-, video- en chatmogelijkheden voor een complete samenwerkingservaring. Het stelt gebruikers in staat om toegang te krijgen tot functies zoals:

  • Samenwerken: Audio-, video- en websharing uitvoeren
  • Chat: Chatsessies houden en chatberichten ontvangen binnen een vergadering
  • File Sharing: Bestanden opslaan en delen

Kan MiTeam Meeting worden geïntegreerd met mijn andere Mitel-producten?

Op dit moment is MiTeam meetings geïntegreerd en alleen beschikbaar met MiCollab.

Hoe laat de app gebruikers weten dat ze zijn uitgenodigd voor een meeting?

  • Als een gebruiker eerder gebruik heeft gemaakt van de MiTeam Meetings-applicatie, zal er een melding van het besturingssysteem zijn (zoals een systeemvakmelding in Windows), zelfs als de app is afgesloten.
  • Een geregistreerde gebruiker die CloudLink chat heeft ingeschakeld in MiCollab, krijgt een melding (knop "Join now") in het chatgesprek om deel te nemen aan een vergadering. De gebruikers moeten hun MiCollab open hebben om de uitnodigingsmeldingen te kunnen zien.
  • Een gastgebruiker ontvangt een e-mailuitnodiging.

Kan ik gratis toegang geven tot een Meeting wanneer ik klanten uitnodig voor een Meeting?

Het gratis bijwonen van MiTeam-meetings wordt momenteel niet ondersteund.

Ik wil MiTeam Meetings gebruiken voor presentaties en brainstormsessies. Kan ik videoconferenties in meerdere modussen gebruiken? 

Ja, MiTeam Meetings heeft twee videomodussen - video-tile en actieve spreker (experimentele functie). U kunt ook op elk gewenst moment screensharing inschakelen.

Wat betekenen groene randen rond video-tile?

De groene rand geeft de actieve spreker aan.

Hoe kan ik een bug melden of feedback geven tijdens een vergadering?

Klik tijdens een lopende vergadering op  het bedieningspaneel. Settings worden weergegeven. Klik op het tabblad Others en klik vervolgens op Report Problem. Leg het probleem uit en klik op Send om het probleem te melden. Klik op Share an idea om een nieuw functie-idee te delen.

Waar kan ik inbelinformatie vinden om telefonisch te bellen?

Schakel bij Settings de audioschuif naar "Dial In" om een lijst met inbelnummers weer te geven. U kunt deze informatie ook krijgen wanneer u in het chatvenster klikt.

Kan ik MiCollab Audio, Web & Video Conferencing (AWV) blijven gebruiken?

Als u zowel AWV als MiTeam Meetings in uw systeem hebt geïnstalleerd, is MiTeam Meetings standaard het videohulpmiddel dat wordt gestart wanneer u op een uitnodiging voor een vergadering klikt. U kunt echter nog steeds handmatig AWV gebruiken.

Is MiTeam Meetings geïntegreerd met Outlook Calendar zodat ik een vergadering direct vanuit Outlook kan plannen?

De integratie van Outlook Calendar wordt momenteel niet ondersteund.

Ondersteunt u huddle rooms?

Deze functie wordt niet ondersteund in deze release. In deze release is de ondersteuning beperkt tot USB-camera's en audioapparatuur. 

Kan ik deelnemen aan een vergadering vanuit een bestaand video 'in-room' systeem?

Deze functie wordt niet ondersteund in deze release. 

Kunnen MiTeam-vergaderingen worden opgenomen?

MiTeam vergaderingen hebben geen opnamemogelijkheden. 

Hoe schakel ik de camera en de microfoon in voor de desktopapplicatie van MiTeam Meetings in Windows en Mac OS?

De optie om de camera en de microfoon in te schakelen voor de MiTeam Meetings-desktoptoepassing is specifiek voor het besturingssysteem waarin u de toepassing hebt geïnstalleerd. Klik op de volgende links voor instructies over het inschakelen van de camera en de microfoon die specifiek zijn voor uw besturingssysteem.

Hoe activeer ik de camera en de microfoon voor de webapplicatie MiTeam Meetings in een browser?

De optie om de camera en de microfoon in te schakelen voor de webapplicatie van MiTeam Meetings is specifiek voor de browser waarin u de app gebruikt. Wanneer u met behulp van een browser aan een vergadering deelneemt, wordt u gevraagd om de rechten voor de camera en de microfoon te kiezen op de welkomstpagina. Klik op Toestaan om de toegang voor de camera en microfoon in te schakelen of klik op Niet toestaan om de toegang te weigeren. Om deze rechten vervolgens te wijzigen, volgt u de instructies van uw browser.

Hoe installeer ik de MiTeam Meetings applicatie in het Windows 10 besturingssysteem?

U kunt de MiTeam Meetings-toepassing niet installeren in Windows 10 als de instellingen voor "Apps installeren" zijn ingesteld op "Alleen apps uit de Store toestaan". Als u deze instelling wilt wijzigen, doet u het volgende:

  1. Druk op de Windows-toets + I om de instellingenapplicatie te openen.
  2. Klik op Apps.
  3. Klik op Apps & features in het linkerdeelvenster.
  4. Breid onder Apps installeren het keuzemenu uit en kies Apps aanbevelen uit te schakelen.

U kunt nu het installatiebestand van de MiTeam Meetings-app uitvoeren om deze te installeren.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.