05. Gespreksdata beheren de MiVoice Integration for Salesforce

Oproepgegevens beheren


U kunt gesprekken documenteren met behulp van notities en registratiefuncties, zowel tijdens een gesprek als na het gesprek. Indien ingeschakeld door de beheerder, kunnen snelle notities en uitgebreide gespreksloggegevens automatisch worden opgeslagen in de contactgegevens. Afhandelingsacties kunnen automatisch follow-up-items maken voor wanneer het gesprek is voltooid.


Classificatiecodes en accountcodes

Als er in uw systeem classificatiecodes en/of accountcodes zijn geconfigureerd, moet u deze codes mogelijk selecteren voordat u een gesprek beëindigt. Als u Classificatiecodes in uw systeem nodig hebt, kunt u de werktimer niet annuleren totdat u een Classificatiecode voor het gesprek hebt geselecteerd. 

Let op de volgende voorwaarden:

  • Accountcodes worden weergegeven voor ACD-agenten.
  • Classificatiecodes worden weergegeven voor het classificeren van inkomende ACD-oproepen.



Gespreksnotities


Een dialoogvenster met gesprekslogboek wordt geopend wanneer een gesprek met een bekende contactpersoon tot stand wordt gebracht. Het oproeplogboek kan een combinatie van getypte notities en vooraf gedefinieerde snelle notities bevatten.


Wrap-up


Voer uw belnotities in en kies een Wrap Up actie om het gesprek te beëindigen.



Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.