04. Contacten beheren in de MiVoice Integration for Salesforce

De contacten worden zowel in Salesforce als in de klant van MiVoice Integration for Salesforce weergegeven. Met de MiVoice-client kunt u 50 contacten als favorieten opslaan, zodat ze altijd bovenaan de lijst worden weergegeven. Alle andere contacten worden alfabetisch gesorteerd.


De gesprekshistorie bekijken


De pluginvan MiVoice Integration for Salesforce beheert drie lijsten met gesprekshistorieën: recente gemiste, inkomende en uitgaande gesprekken.



De meest recente oproepen worden bovenaan de lijsten weergegeven. U kunt de gesprekshistorie alleen zien als uw gebruikersinterface in de ruststand staat.

  • Klik op het pictogram Gemiste oproep om inkomende oproepen te zien die niet werden beantwoord.
  • Klik op het pictogram Uitgaand gesprek om de gesprekken te zien die u hebt gemaakt; zowel voltooid als niet voltooid.
  • Klik op het pictogram Inkomend gesprek , om de oproepen te zien die u hebt beantwoord.


 De MiVoice Integration for Salesforce plugin verwerkt gesprekken naar passende Salesforce-contactpersoon. Volledige gespreksgegevens zijn onder andere tijd, datum, gespreksduur en dergelijke. Er zijn oproepscenario's waarbij de MiVoice Integration for Salesforce geen volledige oproeprecords kan genereren. Scenario's die kunnen leiden tot ontbrekende of onvolledige records zijn onder andere:


  • Een gemiste oproep komt overeen met meerdere contacten.
  • Een gemiste oproep komt niet overeen met een Salesforce-contactpersoon.
  • Een beantwoorde oproep heeft geen overeenkomst met een Salesforce-contactpersoon en u heeft geen informatie ingevoerd.
  • Een beantwoorde oproep heeft meerdere Salesforce-contacten, maar u hebt geen match geselecteerd.
  • Een beantwoorde oproep wordt gekoppeld aan een interne gebruiker die geen Salesforce-contactpersoon is.
  • U hebt meerdere tabbladen geopend met dezelfde oplossing in één webbrowser; dat wil zeggen, als u hetzelfde telefoonnummer vanuit meer dan het browservenster of tabblad gebruikt.


Contacten toevoegen en verwijderen van contacten uit de favorietenlijst


Contacten kunnen worden toegevoegd als favorieten uit een van de drie recente oproeplijsten of uit de zoekresultaten. Het toevoegen van een contactpersoon als favoriet verandert niets aan de manier waarop ze in Salesforce worden weergegeven.


  1. Selecteer een van de recente oproeplijsten (gemist, uitgaand, ontvangen).
  2. Selecteer de contactpersoon die u wilt toevoegen.
  3. Selecteer het stersymbool , voor een invoer om dat contact als favoriet toe te voegen.
  4. Elke contactpersoon in de lijst met het geactiveerde pictogram , staat al in uw favorieten. Om het contact uit de favorietenlijst te verwijderen, klikt u op het pictogram Favorieten.
  5. Klik op het pictogram van de persoon naast de naam van de contactpersoon om de contactgegevens weer te geven.



Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.