Inkomende oproepmeldingen in uw browser inschakelen
Chrome- en Firefox-browsers ondersteunen meldingen om u te waarschuwen voor een inkomend gesprek. Browser meldingen zijn handig wanneer MiVoice Integration for Salesforce Client niet zichtbaar is op het scherm. De MiVoice-client kan om verschillende redenen verborgen zijn. Het inschakelen van browser meldingen helpt u in de volgende situaties:
- U bent in het Salesforce-venster naar beneden gebladerd en de MiVoice-client wordt van de bovenkant van het scherm gedrukt.
- U werkt aan een ander browsertabblad en het tabblad Salesforce is niet het huidige tabblad.
- U hebt uw browservenster geminimaliseerd.
OPMERKING Microsoft Internet Explorer biedt geen ondersteuning voor browsermeldingen.
OPMERKING: Browseroproepmeldingen in Chrome zijn alleen notificaties. U kunt de oproep niet beantwoorden door op de pop-upmelding van de browser te klikken. Wanneer u op de hoogte wordt gesteld van een inkomende oproep, kunt u de telefoon beantwoorden door het MiVoice Integration for Salesforce-browser-tabblad te maximaliseren of te selecteren en te klikken op het pictogram Oproep of het antwoord met uw fysieke telefoon.
Browser meldingen in Chrome
-
Er verschijnt een dialoogvenster als een inkomende oproep wordt ontvangen en de notificaties voor MiVoice Integration for Salesforce niet zijn ingesteld:
- Klik op Toestaan / Allow om meldingen in te schakelen
- U wordt nu op de hoogte gesteld van inkomende gesprekken met een pop-up dialoogvenster:
Browser meldingen in Firefox
- Bovenin het browservenster verschijnt een meldingsvenster wanneer een inkomende oproep wordt ontvangen en de meldingsregels voor de MiVoice Integration for Salesforce niet zijn ingesteld.
- Selecteer in het menu Toon voor deze sessie -> Altijd meldingen weergeven:
-
Nu zal je pop-up notificaties ontvangen wanneer er een binnenkomend gesprek zal zijn: