Functie lijst en werking MiVoice Integration for Salesforce

De volgende tabel geeft een overzicht van alle functies die beschikbaar zijn in de interface van MiVoice Integration for Salesforce.


Functie Idle State Call Action Post Call Omschrijving
Favoriet toevoegen


Klik op het lege sterpictogram om een contactpersoon toe te voegen aan uw favorietenlijst uit een willekeurige oproeplijst.
Klik op de vaste ster om het contact uit uw favorietenlijst te verwijderen.
Je kan zoeken naar de contactpersoon die je wilt toevoegen en direct vanuit de contactpersoon in de zoeklijst op het pictogram Favorieten klikken.
Alle gesprekken


Klik op om een lijst te zien van alle inkomende, uitgaande en gemiste oproepen, met het meest recente gesprek bovenaan de lijst.
Gesprek beantwoorden 


Klik om een inkomend gesprek te beantwoorden
Gesprek beëindigen 


Verbreekt de verbinding en beëindigt een actief gesprek. Acties na een oproep, zoals het invoeren van logboeken en afrondende acties, worden nog steeds weergegeven, indien ingeschakeld door de beheerder.
Click-to-Dial (klik-en-bel) contactpersonen



In het Salesforce-contactscherm selecteer je het pictogram van de telefoonhoorn of klik je op het telefoonnummer om de contactpersoon met dat nummer te bellen.

Gespreksnotities


U kunt in het vakje typen of het pictogram Snelle notities gebruiken om Snelle notities toe te voegen uit de voorgedefinieerde lijst.



Click-to-dial (klik-en-bel) uit een lijst


In de favorietenlijst of een recente oproeplijst selecteert u de contactpersoon en klikt u op het telefoonnummer om de contactpersoon met dat nummer te bellen.
U kunt ook klikken om te bellen vanuit de resultaten van een zoekopdracht.

Conferentiegesprek


Klik tijdens een actief gesprek op Conferentie om te zoeken naar en anderen toe te voegen aan het gesprek voor een groepsdiscussie. 

Er kunnen maximaal 5 partijen worden verbonden met een vergadering.

Conferentiegesprek details


Alle deelnemers aan een conference call worden vermeld, samen met hun status.
Console aanzicht


In de Salesforce Console-weergave is de MiVoice-client beschikbaar door op het telefoonsymbool rechtsonder in het browservenster te klikken.

Consultatie

Consultatie in de wachtstand is een gespreksstatus die automatisch gebeurt wanneer u begint met het vergaderen of doorverbinden van een gesprek. Het actieve gesprek wordt onmiddellijk vastgehouden terwijl u toezicht houdt op de doorschakeling of vergadering door verbinding te maken en te overleggen met de andere partij.
Contactgegevens



Klik op het persoonspictogram om de contactgegevens in Salesforce te openen.
Do Not Disturb (DND)- Niet Storen



Om de telefoon in de Do-No-Disturb-modus te zetten, klikt u op het agent/hoofdtelefoon-icoontje (rood weergegeven in DND).
Dit is wat je op je scherm ziet als je in de status 'Niet storen' staat.
Favorieten lijst


Een lijst met favoriete contactpersonen, gemaakt door namen van contactpersonen te selecteren uit een van de bellijsten of uit de resultaten van een zoekopdracht.
U kunt maximaal 50 favorieten hebben. Deze worden in alfabetische volgorde weergegeven.
Gesprek in de wacht


Houdt het actieve gesprek vast. Het gesprek moet worden opgehaald voordat u het kunt doorverbinden of een conference kunt starten.

Toetsenblok


* ** * Cijfers invoeren om een gesprek te starten.
** Voer de cijfers in die nodig zijn om te reageren op vragen in een IVR-systeem.
Make Busy / Maak Bezet


Om de telefoon in de modus Make Busy (Bezet maken) te zetten, klik je op het pictogram van de agent/hoofdtelefoon en kies je de van toepassing zijnde reden/reason-code (geel weergegeven in de modus Make Busy).
Dit is wat u op uw scherm ziet wanneer je je in de status Make Busy bevindt.
Gesprek opzetten


Kiest het contact- of telefoonnummer dat in het zoekveld wordt weergegeven.
Gemiste Gesprekken


Geeft een lijst weer van de laatste 10 inkomende gesprekken van Salesforce-contactpersonen die niet zijn beantwoord.
De lijst wordt gesorteerd met de meest recente gemiste oproepen bovenaan.
Match gevonden op meerdere telefoonnummers

Informatie voor een contact kan meerdere telefoonnummers bevatten, en telefoonnummers kunnen van toepassing zijn op meerdere contacten.
Wanneer er meerdere overeenkomsten zijn op een inkomend gesprek, geeft Salesforce alle overeenkomende contactgegevens weer.
Beantwoord de oproep en klik op de betreffende contactnaam.
Uitgaande gesprekshistorie


Geeft een lijst weer van de laatste 10 uitgaande gesprekken die zijn gevoerd met de volgende bestemmingen
Salesforce contacten. Deze lijst is gesorteerd met de meest recente oproep bovenaan.
Snelle notities / Quick Notes


Snelle notities zijn vooraf gedefinieerde teksten die u kunt toevoegen aan het oproeplogboek. De Snelle notities kunnen worden gecombineerd met tekst die u typt in het gebied van de oproepnotities.
Ontvangen gesprekshistorie


Geeft een lijst weer van de laatste 10 gesprekken van Salesforce-contactpersonen die zijn beantwoord. Deze lijst is gesorteerd met de meest recente oproep bovenaan.

Gespreksdoorschakeling

Terwijl een inkomend gesprek overgaat, kunt u het gesprek doorschakelen naar een andere partij zonder het eerst te beantwoorden.

Gesprek uit de wacht halen


Geeft aan dat een gesprek in de wacht is gezet. Klik op het pictogram om het gesprek opnieuw te verbinden.
Zoeken


De zoekbalk ibiedt u de mogelijkheid om namen en nummers in uw Salesforce-contactdatabase te zoeken.

Met Edit Number to Dial ingeschakeld:
Door een van de resultaten te selecteren wordt de volledige naam van de contactpersoon toegevoegd in de zoekbalk. U kunt het nummer indien nodig bewerken. U kunt dan de contactpersoon bellen door op het groene Oproep-icoontje te klikken.

Met Edit Number to Dial uitgeschakeld:
Klik op de contactpersoon om direct te bellen (één klik op de knop).
Instellingen


Opent het venster Instellingen voor het configureren van de werking van MiVoice Integration and Salesforce.
Gesprek doorverbinden


Verbindt het gesprek met een andere partij. Het gesprek wordt in de wacht gezet terwijl u het nummer belt dat u wilt doorverbinden.
  • Voor een 'warme' doorschakeling spreekt u met de gebelde partij en voltooit u de doorschakeling door opnieuw op Doorschakelen te klikken.
  • Voor een 'koude' doorschakeling hangt u op om de doorschakeling te voltooien.
  • Als de 'koude' doorschakeling niet wordt beantwoord, wordt de doorschakeling naar u teruggestuurd.

Overzicht plugin


Het informatievenster toont de gespreksstatus en de duur van het gesprek tot nu toe.
Wanneer er meerdere personen in het gesprek worden opgenomen, wordt de status van elke verbinding weergegeven.
Wrap up / Nawerk


of



Wrapup stelt u in staat om vervolgacties uit te voeren als onderdeel van het afronden van een gesprek.
De toegestane wrap-up acties worden vooraf geconfigureerd door de systeembeheerder.
  1. Klik op Wrap Up: Voltooit de Save & Exit wrap-up actie.
  2. Klik : Selecteer een van de geconfigureerde wrap-up acties.



Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.