Intro over de MiVoice Integration for Salesforce

MiVoice Integration for Salesforce is een browsergebaseerde applicatie die telefonie en productiviteitsfuncties biedt voor gebruikers van Voys One en de Salesforce Customer Relationship Management (CRM) oplossing. Deze omvatten


  • Inkomende functies (zoals screen-pop en antwoordapparaat)
  • Functies voor een mid-call (zoals doorschakelen, vergaderen, gesprek in de wacht zetten en ophalen, en het vastleggen van gespreksnotities)
  • Uitgaande functies (zoals het zoeken naar contacten en click-to-dial)


MiVoice Integration for Salesforce wordt ondersteund voor gebruik met Salesforce Classic en Salesforce Lightning Experience. De MiVoice Integration for Salesforce-functies  zijn allemaal volledig 'embedded' en geïntegreerd in het webbrowservenster van Salesforce. De functionaliteit is dezelfde voor zowel Salesforce Classic als Salesforce Lightning Experience.


Bij het gebruik van Salesforce Classic verschijnt de interface MiVoice Integration for Salesforce aan de linkerkant van het hoofdscherm van Salesforce.


Bij gebruik van Salesforce Lightning Experience verschijnt de interface van MiVoice Integration for Salesforce als een tabblad linksonder in het scherm; klik op het tabblad om de interface te bekijken.





Het uiterlijk van de plugin verandert op basis van uw belstatus:



Gebruik deze hulppagina's om u te helpen:


  • Functie lijst - Alle details van de plugin uitgelegd
  • MiVoice Integration configureren voor Salesforce'
  • Gebruik van de MiVoice Integration for Salesforce Features" 


Belangrijke opmerkingen:


  • Het toepassingsgedrag voor SIP-apparaten is niet gelijkwaardig aan het gedrag van Mitel IP-telefoons, inclusief SIP-apparaten die als Mitel-interoperabel zijn gecertificeerd.
  • SIP-toestellen worden niet ondersteunt bij het gebruik van de MiVoice Integration for Salesforce.




Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.