Nieuw serviceverzoek indienen


Een serviceverzoek indienen met of zonder account


Om een nieuw serviceverzoek in te dienen heb je de keuze tussen de volgende opties:

  • Bel ons op 050-7009921
  • Mail ons op: supportone@voys.nl
  • Meld het serviceverzoek aan via het serviceportaal

Om het serviceverzoek in te dienen via het service portaal zijn de volgende stappen benodigd:

1. Ga naar https://supportone.voys.nl

2. Kies Een nieuw Incident Melden door op de afbeelding te klikken:

3. Voer je E-mailadres in, Onderwerp waar het over gaat en een Beschrijving van het verzoek:


Tijdens het invoern van het Onderwerp of Beschrijving proberen we aan de rechterkant relevante hulpagina's weer te geven waardoor je wellicht al sneller geholpen bent. Kijk dus vooral of hier een bruikbare antwoord tussen staat!

4. Voeg waar nodig bijlages toe onder Bijvoegen. Zeker als het een verzoek betreft over bijvoorbeeld een applicatie, zijn we dol op screenshots ;-)

5. Kies Versturen om uw verzoek in te dienen

6. Je ontvange een mail met een bevestiging van de indiening. Verdere notificaties van berichten omtrent het verzoek ontvangt u tevens per e-mail. Je kan dan via je account op de portal,  maar ook d.m.v. een beantwoording van de e-mail reageren

Hert voordeel van een account te hebben op de service portal is dat je overzicht en inzage hebt in uitstaande verzoeken van je organisatie. Met name als er meerdere verzoeken zijn is het per a-mail soms lastig het overzicht te houden en biedt de portal de mogelijkheid dit overzichtelijk in te zien.


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.